Գիտարբուք+ մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, ՀՊՄՀ դասախոս Միշա Թադևոսյանի և «Դասավանդիր Հայաստան» կրթական հիմնադրամի ընտրության բաժնի ղեկավար Հռիփսիմե Խանզադյանի հետ։
– Ծանոթություն
– Կրթության կարևոր դերակատարները
– Ո՞վ է 21-րդ դարի սովորողը, ինչպե՞ս մոտիվացնել նրան
– Աժեքահեն կրթությունը
– Սովորողին ճանաչելը՝ գործընթացների արդյունավետության հիմք
– Որտե՞ղ է պետք փնտրել հանրակրթության ոլորտի խնդիրների լուծումը
– Երևակայության զարգացումը դպրոցում
– Ուսուցիչների «հուզական այրումը», վերապատրաստումները
– Ուսուցչի արժևորման անհրաժեշտությունը
– Ովքե՞ր են Հայաստանում ուսուցիչ դառնում
– Մասնակցայնությունը դպրոցում․ ոլորտի մասնագետները՝ կրթական համակարգից ներս
– Կրթական համակարգի վերաբերյալ «անկեղծ զրույցի», միմյանց վստահելու անհրաժեշտությունը
– Ուսուցչի գրավիչ կերպարի ստեղծումը՝ ապագայում ուսուցիչներ ունենալու համար
– Բուլինգը, 12-ամյա կրթությունը
– Աշխատավարձի բարձրացում, սոցիալական երաշխիքներ՝ դպրոցում դասավանդողների համար
– Աշակերտների գրագիտությունը, հմտությունները
– Բուհակա՞ն, թե՞ ոչ ֆորմալ կրթություն